TROBADA TENNIS TAULA A PIRA

imatge114.jpgEl passat divendres 13 de març els alumnes de la nostra escola inscrits a l’activitat de tennis taula van participar en una trobada dins del Pla català de l’esport escolar i molt ben organitzada per la Zer Conca, on també hi van participar alumnes de la mateixa ZER, del CEIP Martí Poch i del CEIP Les Muralles.

imatge153.jpgDurant la trobada els alumnes van berenar coca amb xocolata i van disputar diversos partits. L’objectiu de la trobada era fugir de la competitivitat i que tothom pogués participar per igual  i gaudir d’una tarda practicant tennis taula. Això es va aconseguir i tothom va marxar cap a casa content i amb un bonic obsequi.imatge121.jpgimatge126.jpgimatge116.jpg

One thought on “TROBADA TENNIS TAULA A PIRA

1. ainhoa vila

sisi, alla jugan a ping-pong..mu vaig passar d’allò més bé!!
    espero que aquest any ja tinguem entrenador i poguem entrenar jugan a més partits i amb més temps per jugar! jaja.
    però tinc de reconèixer que hi havien jugadores que eren molt bones!
    ni la Maria Martínez les va poguer guanyar però després ja ens va anar tot més bé!

aqestes vacances trobo a faltar de jugar al tennis taula!
    esperu que cuan cumençem el cole ia poguem jugar amb entrenador!
    estic mol impacien.

Ainhoa Vila.