YASSEN PROTAGONISTA D’I3A

Aquesta setmana el Yassen és el protagonista d’I3A i avui dimecres ha vingut la seva família a la nostra classe.

El Yassen fa un mes que ha tingut un nou germanet i també ha vingut a l’escola. Ens ha agradat molt que vingués un germanet tant petit i ha estat tota l’estona dormint.

Amb l’ajuda del seu germà, el Yassen ens ha ensenyat la seva joguina preferida, els cotxes, un pijama de quan va néixer  i fotografies de quan era petit.

Moltes gràcies per haver vingut.

La Sofia protagonista d’I3A

Aquesta setmana la Sofia és la protagonista de la nostra classe i el dimecres  va venir el seu pare. Després de realitzar les rutines del matí, ens va ensenyar tot el que portava a la maleta.

El seu peluix  preferit, la joguina que més li agrada i un recull de fotos  en les quals vam veure com era de recent nascuda, els viatges que ha realitzat i els seus aniversaris.

Moltes gràcies família

Espais d’I3

Durant aquestes dues setmanes de març i després de carnestoltes, els infants d’I3 ens hem iniciat en el treball de la primavera mitjançant el treball per espais:

  • Espai de motricitat fina: amb la finalitat de crear una flor, la primera setmana vam retallar tires de papers de colors i la segona, hem punxat una rodona que ens ajudarà a unir les tires i crear la flor.
  • Espai artístic: la primera setmana vam elaborar un collage amb papers de colors de la primavera, mentre que la segona activitat ha estat crear lliurement estampant pintura amb uns segells d’elements de la primavera (marieta, papallona, sol, flor…).
  • Espai matemàtic: hem continuat treballant la relació grafia-quantitat a partir d’unes flors en les que havíem d’enfilar el nombre de peces indicat.
  • Espai lingüístic: per tal d’interioritzar el nom dels companys i companyes de l’aula, hem relacionat fotografies amb noms a partir de dues activitats diferents. En la primera havíem de posar una pinça al nom que es corresponia amb la fotografia, mentre que en la segona activitat hem posat les fotografies al costat de cada nom.

Cliqueu sobre la imatge per veure com hem treballat!

I3A

I3B

ESPAIS CARNESTOLTES I5

Les nenes i els nens d’I5 han gaudit molt fent diferents propostes relacionades amb el Carnestoltes. Ho han passat d’allò més bé amb les diferents activitats i han treballat moltíssim!

Espai de mini mons: Han construït escenaris i rues de Carnaval amb diferents materials com plomes, pompons de colors, teles…

Espai matemàtic: Han relacionat les targetes amb diferents disfresses amb la corresponent ombra i també han jugat al memory.

Espai lingüístic: Han seleccionat, col·locant una pinça, la paraula correcta corresponent a la disfressa en les targetes de Carnaval. També han confegit amb paraules de fusta i pissares vileda el vocabulari de Carnaval.

Espai artístic: Han pintat, amb diferents retoladors,  lletres-mandales de la paraula Carnaval per enganxar-la al llibre Blanc.

I5A

I5B

I5C

L’Arthur protagonista d’I3B

Aquesta setmana el protagonista d’I3B ha estat l’Arthur. Avui a la tarda acompanyat de la seva mare i després de fer les rutines, ens ha mostrat tot el que havia posat a dins la maleta: una samarreta de quan era petit, una càmera de fotos, un ós de peluix, fotografies….

Moltes gràcies per la visita família!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotografies.

EXPERIMENTS I4: FEM NEU!

Les nenes i nens d’I4 avui hem fet neu!

Només hem utilitzat dos ingredients: bicarbonat i aigua. Per cada quatre cullerades de bicarbonat n’hem posat una d’aigua i com per art de màgia hem fet neu! que fresqueta i que suau estava… hem remenat, hem tocat, hem fet boles de neu, hem fet trasvassaments… com hem gaudit!

Quin comiat de l’hivern més divertit!

I4A
I4B

 

I4C

El Yeison protagonista d’I3A

La setmana passada el Yeison va ser el protagonista de la nostra classe. El divendres al matí va venir la seva mare i els seus germans.

El Yeison estava molt content de tenir-los a la seva classe i ens va ensenyar súper emocionat el que portava a la maleta amb l’ajuda d’ells. El peluix de dormir, el xupete de quan era bebé, la manteta, fotografies i una sabateta que se la va voler provar per comprovar que havia crescut molt i no li entrava.

Moltes gràcies família.

 

ESPAIS I5 FEBRER

Durant el mes de febrer els infants d’I5 han continuat treballant en els espais d’hivern fent les següents activitats:

Espai lingüístic: Han buscat paraules d’hivern, escrites amb lletra molt petita, amagades en safates d’arròs. Després han utilitzat les lupes per poder-les llegir i fer el llistat de “paraules gelades”… També han jugat al veig-veig mirant una làmina plena d’imatges d’hivern i les han anat escrivint en un full.

Espai matemàtic: Han fet la tira numèrica amb números de fusta sobre una catifa d’herba i han relacionat la grafia amb la quantitat utilitzant diferents materials de l’aula (pompons, peces fusta, colors, lego…) També amb jugat amb el Perlix, han observat les làmines, han comptat els elements i han transcrit el resultat a l’àbac.

Espai motricitat: Han realitzat composicions d’hivern sobre fons blanc, utilitzant diferents materials (paper de seda, cartolina i paper de colors freds) i retallant diferents formes per enganxant-les lliurement a la seva creació.

Espai artístic: Han fet creacions lliures amb aquarel·les en paper bàsic utilitzant els colors freds típics de l’estació hivernal.

Espai mini mons: Han creat escenaris d’hivern jugant amb els diferents materials.

I5A

I5B

I5C

El Zaid protagonista d’I3B

Aquesta setmana a l’aula d’I3B el Zaid ha estat el protagonista. El dilluns a la tarda va venir la seva mare i tots dos ens van mostrar tot allò que havien posat a dins de la maleta: un pijama de quan era bebé, uns tubs moldejables amb els que li encanta jugar i unes fotografies on hem pogut veure com ha crescut el Zaid.

Moltes gràcies família!

Cliqueu sobre les fotografies per veure més imatges.

LA FLORACIÓ

Dimarts dia 4 de febrer i dimecres 5 de febrer, l’alumnat d’I4 i d’I5 d’educació infantil vam fer una sortida a un camp florit de presseguers per a realitzar una activitat molt bonica anomenada ” La floració”.

En un primer moment vam poder olorar les floretes, després vam jugar a buscar el pol·len amagat als diferents arbres simulant ser “abelletes” i per acabar vam enganxar tres floretes en un paper i ens ho vam emportar de record.

Agraïm a la mare voluntària d’oferir-nos la possibilitat de realitzar aquesta enriquidora experiència i també als pares i a les mares delegades per la seva col·laboració i ajuda en tot moment.

I4

I5