Narracions Audiovisuals

Les narracions audiovisuals estan molt relacionades amb molts dels aspectes del currículum d’EVP i amb la cultura visual, com són el cinema, la publicitat i la televisió.

Per treballar amb l’alumnat cal però treballar-les d’una manera més bàsica i  fàcil d’entendre.

És interessant plantejar a l’aula la creació col·lectiva del treball en equip, el treball utilitzant les narracions que ens ofereixen els mitjans per construir idees, emocions i valors, també el cinema relacionant-lo amb altres arts, etc.

Entre algunes de les pràctiques que podem treballar amb l’alumnat serien: construir personatges a través de la càmera, creació col·lectiva de produccions audiovisuals, pràctiques de guió i rodatge, fer espots publicitaris, crear un videoclip musicals, crear una notícia, treballar l’art a través del cinema, etc.

A la barra dreta tens alguns exercicis realitzats: Act. 3 de Narracions Audiovisuals