Author Archives: Montse Escoi Martínez

teatre


Avui hem anat al Teatre a veure l’espectacle: “La granja” de la companyia: “l’estaquirot”. Si voleu més informació podeu mirar la seva pàgina web, allà trobareu imatges que us poden ajudar a fer una estoneta de conversa amb els vostres fills i filles sobre l’obra que hem vist.
http://www.estaquirot.com

Ja ens hem retrobat!!

Avui els peixos i les tortugues ens hem retrobat. Aquest matí teníem molta son, però de seguida ens hem animat així que hem començat a explicar a les mestres quines joguines ens havien portat els reis.

El més emocionant ha estat quan hem vist que a la classe també ens havien deixat joguines per poder jugar amb tots els nostres companys i companyes.
Ens han deixat construccions, un teatre de titelles, un joc de metge, contes, cotxet pels ninos,…
Qué bé ens ho passarem!!
Ah! i demà podrem portar una joguina de les que ens han deixat a casa per poder compartir-la amb els amics i amigues.
Ha estat un dia fantàstic!

Aviat ens tornem a veure!

Ja queden pocs dies per a que els peixos i les tortugues ens tornem a veure.
Però encara heu de continuar sent bons perquè els reis estan a punt d’arribar i segur que us deixen algunes joguines.
Bé, aprofiteu aquests dies que queden que quan tornem ens ho hem d’explicar tot.
Petonets i fins el dia 8.
Anna i Anna

S’acosta el Nadal

Hola mares i pares:
Com haureu pogut comprovar a l’escola ja estem preparant el Nadal i estem fent un munt d’activitats per deixar-ho tot ben maco. Més endavant veureu imatges, però ara us volem fer saber quina serà la cançó de Nadal que cantarem per vosaltres el darrer dia i el poema que us recitarem per Nadal a casa amb la família.

La cançó és “Els tres vaixells” i la podreu trobar amb música a:
http://www.xtec.es/centres/a8040060/cibercanconer/Marctvaixells.htm

El poema es diu “Bon Nadal” i el podeu trobar a:
http://www.edu365.cat/infantil/poesia/nadal/10bonna.htm

Hi ha una segona cançó que cantarem però ÉS SORPRESA!!

També us volem agraïr els missatges de suport a la publicació de les nostres notícies ja que ens animen a seguir fent-ho.

UN PETONÀS A TOTS!!

TORTUGUES I PEIXOS

UN DIA A P3

Hola mares i pares:
Ja portem uns quants mesos de curs i ja és hora que coneixeu algunes de les activitats que fem al llarg del dia. Podreu veure que a més a més de passar-nos-ho bé, aprenem moltes coses i fem molta feina!!

Pel matí, després de fer el “bon dia” i veure qui ha vingut i el temps que fa, fem alguna fitxa en la que practiquem les nostres habilitats manuals. Són feines senzilles i tot just després, ens posem a esmorzar. En acabar ens anem al pati. ENS ENCANTA I ENS HO PASSEM D’ALLÓ MÉS BÉ!!

A la tarda ens dediquem a fer treballs més manipulatius, com ara, trencaclosques, mosaics, construccions, joc simbòlic, jocs d’associació,… És molt divertit, aprenem molt i estem MOLT CONCENTRATS EN EL QUE FEM.

També cantem moltes cançons, aprenem petits poemes i ens expliquen uns contes d’allò més macos. L’últim que hem treballat ha estat el del Patufet. QUIN NEN MÉS VALENT QUE ÉS EL PATUFET!

De tant en tant participem en alguna activitat amb la resta d’alumnes de l’escola. No fa gaire va ser la castanyada i la darrera va ser el dia 22 de novembre, dia de Sta. Cecília, que vam anar a veure com uns nens i nenes de l’escola ens feien un concert amb diferents instruments. QUÈ BÉ HO VAN FER!!

I bé, ara començarem a preparar el Nadal i ja veureu com també queden meravellats de la feina que farem.

Un petó.
Tortugues i peixos.

JA HA ARRIBAT LA TARDOR!

Els nens i les nenes de P3 hem decorat l’entrada a les nostres classes d’elements de tardor.
Hem après cançons i ens hem preparat per rebre a la Castanyera.
Ah! i també hem anat d’excursió al Parc Forestal de Mataró a veure el bosc i recollir fulles i pinyes. Ha fet un dia fantàstic.