One thought on “Felicitació de Nadal

  1. Patrícia

    Molt mones han quedat les “nenes” de la darrera foto. Sobretot la pubilla.
    BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *