Felicitació de Nadal 1 Reply Els nens i nenes de P3 i les seves mestres us volen desitjar: BON NADAL I FELIÇ ANY 2008!!!!
Patrícia 19 desembre 2007 at 14:04 Molt mones han quedat les “nenes” de la darrera foto. Sobretot la pubilla.BON NADAL I FELIÇ ANY NOU
Molt mones han quedat les “nenes” de la darrera foto. Sobretot la pubilla.
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU