Aviat ens tornem a veure!

Ja queden pocs dies per a que els peixos i les tortugues ens tornem a veure.
Però encara heu de continuar sent bons perquè els reis estan a punt d’arribar i segur que us deixen algunes joguines.
Bé, aprofiteu aquests dies que queden que quan tornem ens ho hem d’explicar tot.
Petonets i fins el dia 8.
Anna i Anna

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *