Author Archives: Montse Escoi Martínez

Sortida Cim d’àligues

 El dimecres dia 3 de novembre l’alumnat de primer, óssos panda i cavallets de mar , vam anar d’excursió a ” Cim d’àligues ” a Sant Feliu de Codines .

 A l’arribada els monitors , en Jordi i en Lluís , ja ens estaven esperant . Primer ens van explicar les principals característiques de les aus rapinyaires, segons si eren diürnes o nocturnes, la forma del bec, les diferències de les urpes, el que menjaven , la forma de les plomes…..

 Tot seguit ens van acompanyar a fer un recorregut per les diferents gàbies on es podien veure diferents exemplars d’aus ( aligots, xots, òlibes, mussols, ducs, àligues, voltors, falcó reial, falcó pelegrí… ).

A la una va començar la sessió de vol, ens va agradar molt i molt . Teníem les aus molt a prop i passaven volant i planejant sobre els nostres caps. Algunes , fins i tot, les van fer caminar per davant nostre. 

Ja a la tarda després de dinar i , d’ haver jugat una estona , va ser el moment d’anar de la gimcana. La gimcana serveix per saber si hem estat ben atents a les explicacions del monitors.

 

En Jordi i en Lluís els nostres monitors, juntament amb d’altres, ens van preparar diferents tipus de proves, que segons com les fèiem ens tocaven més o menys punts. Els monitors ens van separar fent cinc equips , uns érem àligues i els altres ducs. Després de superar totes les proves amb més o menys èxit, els ducs varen guanyar la gimcana per poca diferència , 177 els ducs i 174 les àligues.

El més important però va ser que ho vam passar molt i molt bé , i que varem aprendre molt del món de les aus rapinyaires.


Benvinguts al curs 2010-11

Avui comencem les classes amb molta il·lusió i amb moltes ganes que tots junts aprenguem moltes coses. Esperem que l’estiu us hagi provat força i ara tingueu moltes ganes de tornar a l’escola, retrobar els companys, mestres… i sobretot amb moltes ganes de treballar i de portar-se molt bé.
[kml_flashembed movie="http://www.edu365.cat/img_index/inicurs2.swf" width="480" height="160" wmode="transparent" /]

Bon curs as tothom!!!

Anna i Carme

COMENÇA UN NOU CURS!

El dia 15 de setembre comença un nou curs. Segur que l’estiu us ha fet més grans i ja tenim ganes de tornar-vos a veure. Esperem un inici de curs ple d’alegria i ganes d’aprendre moltes coses noves.

[kml_flashembed movie=”http://www.edu365.cat/img_index/inicurs2.swf” width=”470″ height=”160″/]

Petonets a tots,

Anna i Anna