Author Archives: Anna F

Dimecres de cendra

Avui s’acaba el carnaval. Tots estem tristos perquè enterrem la sardina i, amb ella, la disbauxa. Però per a qui tingui ganes de seguir passant-s’ho bé, aquí teniu alguns enllaços on podreu trobar jocs i activitats relacionades. Esperem que gaudiu força!

http://www.educima.com/es-colorear-imagenes-dibujos-foto-carnaval-c96.html

http://clic.xtec.net/db/act_ca.jsp?id=2004

http://www.edu365.cat/carnaval/index.htm

http://www.vedoque.com/juego.php?j=fabrica-caras.swf&ancho=650&alto=450

Comença la disbauxa!!

Avui, tots els alumnes d’educació infantil, hem anat a veure un videomissatge d’un personatge ple d’alegria i bogeria. Sabeu qui? Si, si …. el rei carnestoltes!!!

Ens ha dit que a partir d’avui començarien les celebracions i que, per anar fent boca, cada dia ens diria una consigna que haurem de complir si no volem pagar penyora.

Així que, molta atenció i que ningú es despisti perque no sabem què és capaç de fer un rei tan esbojarrat com aquest.

Hi ha arbres que floreixen a l’hivern

Sabíeu que hi ha arbres que floreixen a l’hivern? Si, si! Hi ha dos arbres que no esperen a la primavera i pels volts del febrer ja floreixen. Sabeu quins són? La mimosa i l’ametller.

Els pingüins i les girafes hem vist unes diapositives sobre aquests dos arbres, on hem pogut veure amb detall com són les seves flors. També hem tingut l’oportunitat de tenir mimosa a la classe i, ens ha agradat tant que, hem decidit agafar el cavallet i les pintures i pintar-la. També hem tingut la sort de poder-nos dur una branqueta a casa.

Aquí teniu les diapositives que hem vist a l’escola per si les voleu tornar a veure a casa amb nosaltres.

Petonets.

La Mimosa

View more presentations from marblocs. (tags: video)
L’Ametller

View more presentations from marblocs. (tags: video)

El flautista d’Hamelin

Aquesta setmana ens han explicat el conte “El flautista d’Hamelin”. Segur que és un conte que tots els pares i mares coneixeu i, per si teniu ganes d’explicar-lo a casa, aquí teniu les imatges.

Aquests dies també hem treballat la lletra I i la lletra O i, de numeració, estem aprenent a fer el número 3, que és una mica difícil.

Doncs bé, aquí teniu el conte i animeu-vos  a explicar-lo a casa.

Petonets de les girafes i els pingüins!!