Aquesta setmana hem començat a treballar un pintor: en Joan Miró. Durant força dies aprendrem coses de la seva vida i la seva obra.
Per començar, ens han explicat el conte “La pintura màgica” i ens hem adonat que feia dibuixos força divertits !
Si teniu algun llibre relacionat amb Miró, es pot portar a l’escola i juntament amb el material del que disposem elaborarem el nostre propi racó d’informació.
Durant la diada de Sant Jordi, els alumnes d’educació infantil, vam fer un munt d’activitats: intercanvi del llibre usat, audició de contes, titelles,…
Divendres, els nens i nenes de P4 vam fer una sortida al zoo. Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam veure molts animals i, com no, també girafes i pingüins. Ens va fer molt bon dia i també vam tenir temps per jugar una estoneta. Aquí teniu un recull de fotos!
Aquests dies hem començat a treballar el projecte de la mascota de les nostres classes. Cada grup realitzarem durant uns dies un treball que, amb les aportacions que farem cadascun de nosaltres, ens ajudarà a saber més coses d’aquests animals.
Aquí al bloc podreu seguir els nostres progressos!