Comença la disbauxa!!

Avui, tots els alumnes d’educació infantil, hem anat a veure un videomissatge d’un personatge ple d’alegria i bogeria. Sabeu qui? Si, si …. el rei carnestoltes!!!

Ens ha dit que a partir d’avui començarien les celebracions i que, per anar fent boca, cada dia ens diria una consigna que haurem de complir si no volem pagar penyora.

Així que, molta atenció i que ningú es despisti perque no sabem què és capaç de fer un rei tan esbojarrat com aquest.

One thought on “Comença la disbauxa!!

  1. Pili

    Hola a tothom,
    L’Aina ens ha explicat que el Carnestoltes els havia donat les ordres per l’ordinador.
    Ara ja ho hem vist!
    La veritat és que està entusiasmada!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *