Author Archives: Anna F

La perdiu piu-piu

Aquests dies, els pingüins i les girafes estem treballant el conte “La perdiu piu-piu”. Tracta sobre una perdiu que només sap comptar fins el 3.

Quina sort tenim de saber comptar fins a molt més que la perdiu!

perdiz1.jpg

El patio de mi cole

Aquest matí hem anat a la biblioteca i hem parlat amb dues escoles de Lugo i Madrid que participen, juntament amb nosaltres, en el projecte El patio de mi cole. Ha estat mitjançant videoconferència i hem pogut veure els alumnes de les altres escoles cantant cançons de Nadal. Nosaltres també hem cantat i els hem desitjat bones festes.

Vídeo de la tardor

Hola famílies! 

Aquí teniu un vídeo que recull una mica tot el que hem après sobre la tardor. Esperem que us agradi.

Girafes i pingüins.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/vDzC9eHOQ7o" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Què estem treballant?

Hola famílies!

Aquesta setmana ens han explicat el conte de La Bruixa Bruna. Va sobre un nen que es diu Bernat que, pensant que sent gran ningú l’estima, demana a una bruixa que el faci petit. Sort que s’adona que és molt bo ser gran!!

També hem començat a fer un repàs del nombre 2 i el treball de la lletra E. Estem aprenent moltes coses!!

Anem al teatre!

Hola famílies!

Us volem informar que el proper divendres dia 14 de Novembre, a les 11h, anirem a l’Ateneu de Vilassar a veure una obra de teatre amb titelles. L’obra es diu “Contes del cel” del grup Xirriquiteula Teatre. Si voleu més informació cliqueu la imatge.