Dimarts el cap ens hem tapat!! 1 Reply Com podeu veure, tots hem portat el cap tapat. Ha estat molt divertit i ens hem lliurat de pagar penyora!! View Album Get your own
Pili 18 febrer 2009 at 12:42 Hola, Esteu tots molt macos!! Agraïm que ens mostreu com gaudeixen de la celebració d’aquesta festa… Ens agrada veure un bocinet d’allò que ens explica l’Aina a casa…i a més a més tan ràpid!!! Moltes gràcies i arreveure!! Pili i Pau
Hola,
Esteu tots molt macos!!
Agraïm que ens mostreu com gaudeixen de la celebració d’aquesta festa… Ens agrada veure un bocinet d’allò que ens explica l’Aina a casa…i a més a més tan ràpid!!!
Moltes gràcies i arreveure!!
Pili i Pau