Hem celebrat el Carnaval!!

Aquests dies a l’escola hem celebrat el Carnaval.
El rei Carnestoltes ens va fer arribar unes consignes que havíem de complir durant tota la setmana (cap tapat, nas pintat, una cosa vermella).
A la classe vam preparar un antifaç d’allò més bonic que ens vam posar el dijous gras. Aquell dia vam fer una sortida al parc i vam esmorzar els entrepans de truita i botifarra. Després vam jugar molta estona!
Per acabar, el divendres ens vam disfressar tots, vam fer una desfilada per tota l’escola i vam veure un espectacle de màgia. Al final vam ballar tots junts i vam fer molta gresca.
Què divertida és la setmana de Carnaval! Demà s’acaba amb l’enterrament de la sardina i divendres ens visitarà la Vella Quaresma, a la que li anirem treient una cama cada setmana fins a Setmana Santa.
Petonets dels peixos i les tortugues!

One thought on “Hem celebrat el Carnaval!!

  1. Joan

    Quantes coses que heu fet, i que poques coses ens ha explicat la Joana!
    Que guapes estan les “Minnies”!
    També ens hagués agradat veure les “señus” disfressades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *