Monthly Archives: gener 2008

EN TABALET

Hola famílies:

Aquests dies, moltes de les activitats que realitzarem a l’escola giren entorn el conte “En Tabalet”.

Avui l’hem explicat a la classe i amb els personatges que surten farem diferents activitats, com ara reconèixer el seu nom, observar les diferències entre animals, …

Si no el coneixeu, el podeu trobar http://www.edu365.cat/primaria/contes/contes_spc/tabalet/index.htm.

Nosaltres l’hem vist a l’escola però ens encantarà tornar-lo a veure a casa.

Ah! i la cançoneta ens agrada molt.

Fins aviat!

Tortugues i peixos.

teatre


Avui hem anat al Teatre a veure l’espectacle: “La granja” de la companyia: “l’estaquirot”. Si voleu més informació podeu mirar la seva pàgina web, allà trobareu imatges que us poden ajudar a fer una estoneta de conversa amb els vostres fills i filles sobre l’obra que hem vist.
http://www.estaquirot.com

Ja ens hem retrobat!!

Avui els peixos i les tortugues ens hem retrobat. Aquest matí teníem molta son, però de seguida ens hem animat així que hem començat a explicar a les mestres quines joguines ens havien portat els reis.

El més emocionant ha estat quan hem vist que a la classe també ens havien deixat joguines per poder jugar amb tots els nostres companys i companyes.
Ens han deixat construccions, un teatre de titelles, un joc de metge, contes, cotxet pels ninos,…
Qué bé ens ho passarem!!
Ah! i demà podrem portar una joguina de les que ens han deixat a casa per poder compartir-la amb els amics i amigues.
Ha estat un dia fantàstic!

Aviat ens tornem a veure!

Ja queden pocs dies per a que els peixos i les tortugues ens tornem a veure.
Però encara heu de continuar sent bons perquè els reis estan a punt d’arribar i segur que us deixen algunes joguines.
Bé, aprofiteu aquests dies que queden que quan tornem ens ho hem d’explicar tot.
Petonets i fins el dia 8.
Anna i Anna