Aquest segon trimestre hem començat a fer un treball d’experimentació amb diferents materials.
Hem començat amb boles. Hi havia de diferents materials, mides, colors,…
Ha estat molt divertit i hem fet molts jocs: les hem fet xocar, botar, les vam aixafar, les rodàvem, feiem curses, a futbol,….
Ens ha agradat molt i ja tenim moltes ganes de tornar a jugar un altre dia.
Petonets!!
Peixos i tortugues.