Aquest és el títol del conte que treballarem aquests dies. És tot un clàssic i segur que el coneixeu. Si voleu podeu veure algunes versions en aquestes adreces:
http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=7875&p_num=3
http://pelsnens.blogspot.com/2008/02/audio-conte-rnxols-dor.html
Petonets del peixos i les tortugues.