Estrenem pissarra digital!! 2 Replies Els alumnes d’educació infantil hem estrenat la pissarra digital que, des de l’AMIPA, ens van regalar per la celebració dels 25 anys de l’escola. És fantàstica i té un munt de possibilitats que, segur, sabrem aprofitar! View Album Get your own
Carme (mare Pol R.) 21 novembre 2008 at 15:56 Ostres, quina xulada !!! A la meva època no existien aquestes coses 😉 Ben segur que farà les delicies dels nens. Un petó molt gros per l’Amipa i un altre per les super mestres que ens mantenen informats mitjançant aquest blog !
Ostres, quina xulada !!! A la meva època no existien aquestes coses 😉
Ben segur que farà les delicies dels nens. Un petó molt gros per l’Amipa i un altre per les super mestres que ens mantenen informats mitjançant aquest blog !
Gràcies Amipa !!!! ja m’entens Anna….