Monthly Archives: octubre 2008

Sortida de tardor

Hola famílies!

Us recordem que el proper dia 24 d’octubre farem una sortida a Arenys de Munt. Allà observarem el bosc a la tardor, com estan els arbres i alguns fruits que podem trobar.

Segur que ens ho passarem molt bé!

Petonets

Pingüins i girafes.

Comencem a aprendre coses de grans!

Després d’alguns dies per adaptar-nos a l’horari i les rutines de l’escola, ens hem posat a treballar perquè tenim moltes ganes d’aprendre coses noves.

A partir del conte de La Caputxeta Vermella estem aprenent a reconèixer la lletra A en paraules i objectes i fins i tot a fer-la amb diferents materials!! També estem fent un petit recordatori dels nombres i hem començat per l’1.

I estem aprenent dites i cançons relacionades amb la tardor: “Ja ha arribat la tardor”, “Tipi tipi tap” i la dita “Amb pluja o vent, l’octubre ve content”.