Hola famílies dels pingüins i les girafes!
Us recordem que el proper divendres 7 de novembre farem un esmorzar col.lectiu de fruits de tardor. Cadascun portarem la fruita que ja hem informat i aquell dia no caldrà que portem l’esmorzar individual.
Més endavant ja us direm com ha anat!




