Dijous passat vam celebrar la festa de la castanyada amb totes les classes d’educació infantil i de cicle inicial. Ens va venir la castanyera a repartir castanyes i en agraïment li vam oferir unes danses i uns poemes de la tardor. Aquí teniu una mostra de com va anar.