Els alumnes d’educació infantil hem assistit al Concert de Santa Cecília que, com cada curs, ens han ofert alguns alumnes de primària. Si voleu veure les imatges, podeu clicar al bloc de música que teniu enllaçat.
Els pingüins i les girafes, tot jugant amb els tubs, hem comprovat com hi passa la nostra veu o com hi poden passar les boles, a més de molts altres descobriments.
Aquesta setmana ens han explicat el conte de La Bruixa Bruna. Va sobre un nen que es diu Bernat que, pensant que sent gran ningú l’estima, demana a una bruixa que el faci petit. Sort que s’adona que és molt bo ser gran!!
També hem començat a fer un repàs del nombre 2 i el treball de la lletra E. Estem aprenent moltes coses!!
Us volem informar que el proper divendres dia 14 de Novembre, a les 11h, anirem a l’Ateneu de Vilassar a veure una obra de teatre amb titelles. L’obra es diu “Contes del cel” del grup Xirriquiteula Teatre. Si voleu més informació cliqueu la imatge.
Aquest matí hem fet l’esmorzar de fruits de la tardor. Ha anat molt bé i ens hem proposat provar-ho tot encara que no ens agradés. Aquí teniu un recull de fotografies.
Dijous passat vam celebrar la festa de la castanyada amb totes les classes d’educació infantil i de cicle inicial. Ens va venir la castanyera a repartir castanyes i en agraïment li vam oferir unes danses i uns poemes de la tardor. Aquí teniu una mostra de com va anar.
Us recordem que el proper divendres 7 de novembre farem un esmorzar col.lectiu de fruits de tardor. Cadascun portarem la fruita que ja hem informat i aquell dia no caldrà que portem l’esmorzar individual.