Monthly Archives: novembre 2008

Vídeo de la tardor

Hola famílies! 

Aquí teniu un vídeo que recull una mica tot el que hem après sobre la tardor. Esperem que us agradi.

Girafes i pingüins.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/vDzC9eHOQ7o" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Què estem treballant?

Hola famílies!

Aquesta setmana ens han explicat el conte de La Bruixa Bruna. Va sobre un nen que es diu Bernat que, pensant que sent gran ningú l’estima, demana a una bruixa que el faci petit. Sort que s’adona que és molt bo ser gran!!

També hem començat a fer un repàs del nombre 2 i el treball de la lletra E. Estem aprenent moltes coses!!

Anem al teatre!

Hola famílies!

Us volem informar que el proper divendres dia 14 de Novembre, a les 11h, anirem a l’Ateneu de Vilassar a veure una obra de teatre amb titelles. L’obra es diu “Contes del cel” del grup Xirriquiteula Teatre. Si voleu més informació cliqueu la imatge.

Esmorzar de tardor!

Hola famílies dels pingüins i les girafes!

Us recordem que el proper divendres 7 de novembre farem un esmorzar col.lectiu de fruits de tardor. Cadascun portarem la fruita que ja hem informat i aquell dia no caldrà que portem l’esmorzar individual.

Més endavant ja us direm com ha anat!