HEM JUGAT AMB TUBS!!

Aquest cop, el material amb el que hem experimentat han estat tubs. Eren de diferents gruixos i colors i hem pogut fer un munt de coses amb ells: els hem unit els uns amb d’altres, hem mirat per un extrem, hem descobert que podíem fer lletres, hem fet passar un per dins d’un altre fins a sortir per l’altre extrem, hem rodat cercles fets amb tubs, hem parlat per un extrem i hem escoltat per l’altre, hem picat, hem fet equilibris i, fins i tot, ens hem imaginat que els tubs eren la cua d’un dinosaure, la trompa d’un elefant, un collaret, una trompeta, …
No ens pensàvem pas que amb tubs podríem fer tantes coses!

Tortugues i peixos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *