Maite Carranza ens parla de Palabras envenenadas

IMG_0518El passat dimarts dia 5 de maig els alumnes de 4t d’ESO van tenir la sort de poder gaudir de la xerrada que va fer l’escriptora Maite Carranza, autora del llibre Palabras envenenadas que ha estat la lectura obligatòria de la matèria de Llengua Castellana i Literatura durant el segon trimestre.

L’autora va explicar detalladament tots els secrets del procés d’escriptura de la seva novel·la: per què va triar el tema, en què es va anar inspirant per escriure la novel·la o com va haver de demanar, fins i tot, l’assessorament dels mossos d’esquadra, entre d’altres qüestions. Maite va contestar a totes les preguntes que els alumnes li van anar formulant al llarg de dues hores.

Quant va acabar la xerrada, Maite Carranza va tenir l’amabilitat de dedicar i signar els llibres que portaven els alumnes i va voler també fotografiar-se amb ells.