Sortida al cosmocaixa.

El dia 7 d’octubre els nens i nenes de 5è i 6è vam anar a visitar el cosmocaixa a Barcelona. Vàrem sortir de l’escola a 1/4 de 9 del matí i només d’arribar al cosmocaixa vam aprofitar per esmorzar. Després d’esmorzar vam deixar les maletes en unes gàbies i ja vam començar la visita. Els i les alumnes de 5è vàrem visitar el bosc inundat, la sala de la matèria i el planetari (les fases de la lluna). Els  i les de 6è vam fer el mateix però en comptes del planetari vàrem realitzar un taller d’electricitat.

Cap a les 14h de la tarda vàrem dinar a uns jardins que hi havia  a l’exterior i cap a les 15h vam anar cap a l’autocar per tornar a casa. A l’escola vam arribar cap a 3/4 de 5.

La sortida va anar molt bé i ens va agradar molt. Us la recomanem.