ANY DE FEM SALUT

Al llarg de la última setmana del segon trimestre hem treballat la SALUT. Ho hem fet de manera interdisciplinari a través d’activitats, contes, visites, tallers…

Hem començat la setmana amb unes olimpíades organitzades i dirigides pels alumnes de cicle superior, ho podeu veure en el bloc general de l’escola.

Hem visitat la fleca d’en Carles del poble, ens ha ensenyat a fer pa i hem pogut viure l’experiència de ser petits flequers.

Amb la Isabel de Sigma hem construït la piràmide alimentària i ens n’ha explicat moltes coses. Hem fet un taller de donuts saludables i ens n’hem llepat els dits! Que bons!

També hem fet d’artistes i hem pintat, hem cantat i ballat, hem llegit, hem escrit poemes, hem fet exercici físic, hem parlat de la salut mental… tot pensant en la nostra salut!

Finalment, el divendres per acabar la setmana hem fet una gimcana pel poble tots els nens del cicle. Ha estat fantàstic, divertit i saludable!

A continuació en teniu un recull d’imatges.