AQUESTA SETMANA TREBALLAREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Bon dia a tothom! Aquesta setmana celebrarem el Dia Internacional de la Dona i com no podia faltar, us deixem material per treballar i reflexionar a tots els nivells, per petits i grans.

→Pels alumnes de cicle dels petits hem pensat en dedicar-vos un llibre molt bonic. A veure si us agrada

Rosa caramel

Us proposem també un altre conte, a veure si us agrada!

Pel CICLE DELS MITJANS us deixem un enllaç per escoltar múscia:

Les cançons són un excel·lent vehicle per transmetre missatges d’amor, de desamor, de felicitat o de conflictes emocionals.

Cançó oficial. Te’n podria dir mil

Pels alumnes del CICLE ELS GRANS hem pensat dues activitats:

LA PRIMERA!  Us deixem veure un vídeo del 3Cat del programa “Tot es mou” que es va emetre el desembre del 2022. Un cop l’hàgiu visualitzat, us demanaria que féssiu una publicació sobre què en penseu vosaltres.

Adeu al sexisme de les joguines?

La segona! A la biblioteca trobareu 2 taulers de jocs relacionats amb el dia de la dona. Només haureu de portar daus i fitxes de la vostra classe per poder jugar. En aquest joc es veurà qui recorda fets històrics o noms de dones que han fet història. A veure qui aconseguirà respondre a totes les preguntes?

ENS AGRADARIA MOLT QUE ENS FÉSSIU SABER, A TRAVÉS DE LA BAFARADA, SI US HAN AGRADAT LES PROPOSTES QUE US HEM OFERT. ANIMEU-VOS FAMÍLIES, ALUMNES I MESTRES!

Per LES FAMÍLIES us deixem un article de Fundesplai amb algunes reflexions sobre com comprar una joguina o joguines no sexistes ni violentes. A sota hi trobareu l’enllaç i una infografia del text.

5 reflexions per triar joguines no sexistes ni violentes