LECTURA EN VEU ALTA

BON DIA NENS, NENES, MESTRES I FAMÍLIES!

Tenim una notícia fresca per explicar. La voleu saber?

La nostra escola fa set anys que participem en el Certamen de lectura en veu alta que organitza l’Enciclopèdia Catalana juntament amb el Dept. d’Educació per tal d’incentivar la lectura.

Nosaltres aquest any ens hem tornat a presentar-nos a les categories de:

Grumets vermells (alumnes de 3r i 4t): Roger Muñoz (lector) i Mariona Caridade (suplent)

Grumets verds (alumnes de 5è i 6è): Bet Castells (lectora) i Clara Triola (suplent)

Des de l’escola, es va fer un treball específic de lectura a les aules des de 4t fins a 6è i es van escollir els alumnes anteriorment esmentats per representar-nos al Certamen.

Durant el concurs hi havien nervis, però els dos lectors ho van fer molt bé. Bona postura, miaven el públic, bona entonació… Cal felicitar a tots els participants!

Ep! Aquest any tenim guanyadora! La Bet Castells passa a la següent fase del concurs. Enhorabona!