fotos dels participants d’educació infantil
fotos dels participants de cicle inicial
Aqui teniu les fotografies de diumenge!!!
Enhorabona a tots per per la bona participació que vau fer!!
Espero que us ho passesiu molt bé i que us apunteu al cros del febrer a Rodonyà!!