Un circuit dels dificils!
Leave a reply
La dansa que hem après és una polca i es balla per parelles i en gran grup.
La dansa de 2n C la posaré properament.
La dansa que hem après es diu “El carillon de dunkerker” i es balla en gran grup a les places dels pobles.