5 thoughts on “P 3

  1. cristina

    Hola,
    No es posible que las fotografies tinguin una mica mes de qualitat. No se… si les pots ficar mes petites o… no se´, es que es veuen fatal.
    gracies.

  2. Irene Post author

    Perdoneu-me pel retard en retocar les fotografies, entre l’organització dels cros i les avaluacions..
    N’hi ha algunes que no he aconseguit que es vegin millor, la càmara debia estar en “mode baixa qualitat” i no em debia adonar i junt amb el moviment dels petits…
    Perdoneu-me.
    De cara el trimestre vinen espero poder fer més fotografies.
    Moltes gràcies pel vostre interès!
    Irene

  3. Irene Post author

    Gràcies!!
    Mica en mica n’aniré penjant. Voldria fer-ho diàriament, però són moltes i és lent de “penjar” a internet.
    Però aneu mirant el blog que en tindreu sovint hi haurà fotos noves!
    Irene

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *