Hola,
No es posible que las fotografies tinguin una mica mes de qualitat. No se… si les pots ficar mes petites o… no se´, es que es veuen fatal.
gracies.
IrenePost author
Perdoneu-me pel retard en retocar les fotografies, entre l’organització dels cros i les avaluacions..
N’hi ha algunes que no he aconseguit que es vegin millor, la càmara debia estar en “mode baixa qualitat” i no em debia adonar i junt amb el moviment dels petits…
Perdoneu-me.
De cara el trimestre vinen espero poder fer més fotografies.
Moltes gràcies pel vostre interès!
Irene
jordi gatell
Molt xules les fotos!!!!!!!! En volem més!!!
IrenePost author
Gràcies!!
Mica en mica n’aniré penjant. Voldria fer-ho diàriament, però són moltes i és lent de “penjar” a internet.
Però aneu mirant el blog que en tindreu sovint hi haurà fotos noves!
Irene
no hi ha cap manera per veure les fotografies amb més nitidesa?
Hola,
No es posible que las fotografies tinguin una mica mes de qualitat. No se… si les pots ficar mes petites o… no se´, es que es veuen fatal.
gracies.
Perdoneu-me pel retard en retocar les fotografies, entre l’organització dels cros i les avaluacions..
N’hi ha algunes que no he aconseguit que es vegin millor, la càmara debia estar en “mode baixa qualitat” i no em debia adonar i junt amb el moviment dels petits…
Perdoneu-me.
De cara el trimestre vinen espero poder fer més fotografies.
Moltes gràcies pel vostre interès!
Irene
Molt xules les fotos!!!!!!!! En volem més!!!
Gràcies!!
Mica en mica n’aniré penjant. Voldria fer-ho diàriament, però són moltes i és lent de “penjar” a internet.
Però aneu mirant el blog que en tindreu sovint hi haurà fotos noves!
Irene