elena 13 maig 2011 at 18:47 m’ha agradat els videos i les fotos dels nens de 2. Estant molt esportius ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Irene Post author18 maig 2011 at 8:57 Gracies!!! Ara mateix estic preparant els videos de la següent unitat didàctica que vam fer! Us agrada molt també que estan molt divertits!!
m’ha agradat els videos i les fotos dels nens de 2.
Estant molt esportius ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Gracies!!!
Ara mateix estic preparant els videos de la següent unitat didàctica que vam fer! Us agrada molt també que estan molt divertits!!