2 thoughts on “quan erem 1r

  1. elena

    m’ha agradat els videos i les fotos dels nens de 2.
    Estant molt esportius ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

  2. Irene Post author

    Gracies!!!
    Ara mateix estic preparant els videos de la següent unitat didàctica que vam fer! Us agrada molt també que estan molt divertits!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *