La dansa que hem après es diu “El carillon de dunkerker” i es balla en gran grup a les places dels pobles.
Hem après una dansa!
Leave a reply
La dansa que hem après es diu “El carillon de dunkerker” i es balla en gran grup a les places dels pobles.