LA SÍNIA OBTÉ EL SEGON PREMI DEL CERCLE D’ECONOMIA

VEREDICTE DEL JURAT DEL PREMI ENSENYAMENT
DE LA FUNDACIÓ CERCLE D’ECONOMIA 2010

El Jurat vol fer constar que tots quatre projectes finalistes són mereixedors del Premi i d’un reconeixement molt especial pel fet d’haver estat seleccionats. És per això que al Jurat li ha estat molt difícil seleccionar-ne només dos, missió que va complir en sessió plenària el 16 de març de 2010 a la seu del Cercle d’Economia, on va prendre per unanimitat els següents acords…

… El Jurat ha valorat molt positivament la proposta pedagògica de l’Escola “La Sínia”, de Vic, que ofereix una resposta encertada als reptes que comporta la nova realitat social. L’escola, dins del seu Pla d’Autonomia de Centre, ha plantejat alternatives originals i flexibles per integrar els alumnes nouvinguts, actuant també sobre l’entorn sòciofamiliar dels alumnes i obrint-se a les entitats del barri i de la ciutat, de manera que l’escola no només és un centre educatiu, sinó també un referent per al seu entorn. “La Sínia” aconsegueix millorar els resultats educatius, mesurats amb un seguit d’indicadors molt detallats. Són especialment destacables el resultats en la competència lingüística en català, com a instrument d’aprenentatge i d’integració social. D’aquesta manera l’escola fa una valuosa tasca en favor de la igualtat d’oportunitats i de la cohesió social.

I per tot això, el Jurat ha decidit concedir a l’ Escola “La Sínia” el segon Premi.