SORTIDA FAMILIAR A GIRONA

El diumenge 28 de febrer, l’AMPA de l’escola la Sínia va organitzar una sortida familiar a Girona. Hi van participar 59 persones entre pares, alumnes i mestres. A les 12:00h del migdia començava a l’Auditori el concert familiar anomenat: “Compota de Cobla”, un espectacle per a petits i grans, que permet conèixer la música tradicional catalana per excel·lència amb una de les millors cobles del país: La Cobla Ciutat de Barcelona. La recepta de la compota és aquesta: “Amb 300 grams de canyes de tenora, 5 quilos de fusta de Contrabaix, un pessic de so de flabiol, 5 gr de pistons de trompeta, un manat de claus de tible 450 de so picat de fiscorn, 1m de bara de trombó i per acabar una baqueta de tamborí, aprendrem a fer la compota per crear la música de la cobla. Ah! i això sí, la cançó s’ha de cantar mentre es remena amb el cullerot…”
Després de dinar i jugar al parc de la Devesa, vam acabar d’arrodonir la tarda fent una visita pel casc antic de la ciutat, passant per la Catedral i rodejant la muralla.