La nostra escola torna a estar d’enhorabona pel doble premi que ha atorgat la Fundació Lluís Carulla. En la convocatòria dels premis Baldiri i Reixac, la nostra escola va presentar dues propostes. La realitzada pels alumnes de primer, titulada: “De l’escola a casa i de casa a l’escola” portada a terme per les mestres Laura Carrasco i Gina Codinachs. I la proposta realitzada col·laborativament entre els alumnes de tercer i sisè anomenada: “El text periodísitic: La notícia (notícies de La Sínia)” portada a terme pels alumnes i mestres dels dos nivells amb una treball de col·laboració intercicle i d’interrelació amb altres organismes de la ciutat com és la Universitat de Vic.

Aqui us deixem amb una mostra dels treballs presentats

One thought on “LA SÍNIA GUARDONADA DOBLEMENT PELS TREBALLS DELS ALUMNES DE PRIMER, TERCER I SISÈ

1. Maria

L’enhorabona a tos els alumnes i les mestres. El vostre treball és molt interessant