DACIO DE PAGAMENT:és la denominació de l’acte en virtut del qual el deutor, realitza, a «títol de pagament», una prestació diversa de la deguda al creditor, que accepta rebre-la en substitució d’aquesta.
BOMBOLLA IMMOBILIARIA:es defineix com la sobrevaloració dels actius immobiliaris
SEGURETAT JURIDICA:és un principi del dret, universalment reconegut, que es basa en la «certesa del dret», tant en l’àmbit de la seva publicitat com en la seva aplicació, i que significa la seguretat que es coneix, o pot conèixer-se, que preveu com prohibit , ordenat o permès pel poder públic.

3/ARGUMENTS A FAVOR I EN CONTRA:
Estic a favor perque ha vegades si que poden pagar i no volen llavors estic a favor perque si ells volguessin podrien tenir el pis/casa.
I en contra perque hi ha families que no poden pagar un lloguer/hipoteca i els fan fora del pis/casa i aixo amb aquella pobra gent llavors no sap on passar la nit.
4/ARTICLE D’OPINIO:
– El problema es que la gent cada cop s’endeuta mes llavors no es pot ni permetre pagar el lloguer o la hipoteca i acabin havent desnonaments.
– Estic a favor perque els bancs tambe te que pagar molts sous i si la gent no paga el lloguer o la hipoteca llavors aquets diners son els que necesiten pagar els sous del banc i altres coses i despres si no sirculen els diners no es poden pagar les pensions.
– Com ja he dit abans ho trobo malament aixo dels desnonaments perque hi ha persones que no es poden permetre pagar perque el sou es molt baix.
– En conclusio que perque l’economia del pais vagi be i han de haver desnonaments pero per altra banda s’ha de tindre una miqueta de compassio per la gent que no s’ho pot permetre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *