AGROBOTIGA KM 0
Jofre, Marc i Isidre.
Forma jurídica: Societat Limitada
Descripció: És una botiga de productes locals, on s’hi vendrà productes dels pagesos de la zona, per tant vendrem Km0, i ecològic. Vendrem avellanes, ametlles, oli, olives, vi, vinagre, fruita fresca, dolços de les pastisseries locals, etc. La botiga estarà situada en la zona més transitada de L’Espluga de Francolí.
Justificació: És una botiga perquè els pagesos puguin vendre els seus productes a un preu raonable i més just del que és ara, i perquè la gent pugui disfrutar d’aquests productes, d’aquesta manera tots hi sortim guanyant.
Innovació: Tindrem una pàgina web on es podrà comprar tots els productes i en menys de 2 hores (només servei a domicili a la Conca de Barberà) ja s’haurà fet l’entrega .
Organigrama:
– Cap de màrqueting i publicitat: Marc
– Cap de la pàgina web: Isidre
– Cap de venda: Isidre
– Cap de proveïdors: Isidre
– Cap del servei a domicili: Jofre
– Cap de comptabilitat: Jofre
PART (2)
Anàlisi DAFO:
|
Punts dèbils |
Punts forts |
|
|
Factors interns |
Debilitats: no ens produïm el producte. Són productes estacionals. |
Fortaleses: productes de km 0. |
|
Factors externs |
Amenaces: hi ha competència forta. |
Oportunitats: augment de la demnda a domicilis. Canvi d’hàbits dels clients (cada dia hi ha més gent que compra per internet). |
Anàlisi de la competència:
Hi ha projectes semblants a l’entorn. També hi ha algun productes nostres a diferents botigues. La nostra competència seria el Garcia Vicent, que està a l’Espluga i Montblanc. Té uns preus raonables, però pude una mica cars.
Anàlisi del públic objectiu/clients:
El nostre producte va dirigit a la gent de l’Espluga i de la Conca. El client objectiu busca un producte de qualitat i a un preu just. Lo més important és que el client li agradi i hi hagi un boca a boca.
El producte: bé o servei.
Els productes seran les fruites i verdures dels pagesos de la zona, alguns productes de les pastisseries locals i també alguns productes dels cellers de la zona.
La nostra marca es dirà Agrobotiga KM0

La nostra estratègia de marca serà tenir un producte de KM0, ecològic i de qualitat. Tindrem una pàgina web on hi haurà tots els productes i també hi haurà l’opció de comprar online i servei a domicili, per tota la Conca de Barberà.
Ens agradaria que la gent del poble ens comprés els productes frescos (fruita i verdura), i que els turistes compressin el vi, oli, carquinyolis, neules, etc.
El preu:
El preu d’alguns productes seria el mateix que a altres botigues. El preu dels productes dels pagesos seria consensuat i just, en el que els dos hi sortiriem guanyant.
Distribució:
El nostre producte es vendrà a la botiga, i també hi haurà servei a domicili, i tindrem una furgoneta.
Promoció:
Farem publicitat per les xarxes socials i per la pàgina web.
Farem publicitat per les xarxes socials i per la pàgina web.
Innovació: Sistema Informàtic: Torre de Servidor, Ordinador operatiu per la Gestió, la Facturació i amb el Programa de Comptabilitat
Proveïdors: Pageos de Proximitat
->Cooperatives
Material Físic -> Local, Vehicles, Persones Assalariades
Objectiu de La Producció -> La Compra i Venta de productes de proximitat.