Aquí teniu l’espai de l’AMPA de la llar!!!

En aquest apartat us farem arribar tota la informació relacionada amb l’Associació de Mares i Pares dels Alumnes. I si teniu qualsevol dubte, idea…o simplement voleu contactar amb nosaltres, ho podeu fer enviant un correu a aquesta direcció:

ampalamiraculosa@gmail.com

ANIMEU-VOS!!!!AMPA-LMI1-1024x608

2 respostes a AMPA

1. Laura (membre de l'AMPA i mare Txell classe Color Verd) diu:

L’AMPA us dóna la benvinguda al nou curs escolar!!
    Estem ja treballant a ple rendiment per col·laborar en tot el possible amb l’escola. Volem agraïr a tots els establiments la seva col·laboració desinteressada amb els productes dels lots de la festa de fi de curs, especialment a la Marta (mare d’en Marc de la classe del Color Verd) per totes les col·laboracions fetes durant tot el curs.
    Us animem a tots i totes els que vulgueu unir-vos a l’AMPA.

2. Lorena Martínez (mare Michelle classe color blau) diu:

Hola a tots!!!
    Aprofito per dir que es el primer any que la Michelle està a la llar i que estic interessada a col·laborar en tot el que sigui necessari, així que si necessiteu qualsevol cosa podeu comptar amb mi. Bon inici de curs i bona Festa Major.