Què treballem amb aquest projecte?
0Amb aquest projecte treballem algunes de les Competències bàsiques pròpies de l’àmbit artístic que l’alumne haurà d’assolir en acabar l’etapa de l’educació primària.
DIMENSIÓ PERCEPCIÓ, COMPRENSIÓ I VALORACIÓ
Adoptar una actitud activa i conscient davant de les realitats sonores existents a l’entorn natural i cultural.
Ser capaç de valorar i gaudir dels aspectes estètics.
Ser capaç d’utilitzar els elements bàsics del llenguatge musical per descriure el fet sonor.
Comprendre i valorar elements significatius de la contemporaneïtat artística.
Expressar les idees, les emocions i les experiències que desvetllen les manifestacions artístiques.
DIMENSIÓ INTERPRETACIÓ I PRODUCCIÓ
Compartir sentiments, idees i experiències estètiques mitjançant la interpretació d’obres musicals.
Tenir interès, valorar i respectar les produccions artístiques pròpies i alienes.
DIMENSIÓ IMAGINACIÓ I CREATIVITAT
Dissenyar i realitzar projectes.
Fer us de recursos, formes i possibilitats comunicatives dels diferents elements i llenguatges artístics.
Fer us de recursos digitals a l’hora de pensar i presentar el projecte.
Benvinguts i benvingudes!!
0Aquest curs 2017-2018 encetem un nou projecte musical que porta per títol: La maleta del productor@ musical.
En aquest projecte els i les alumnes treballaran a fons una cançó que triaran en funció dels seus gustos musicals i l’exposaran davant dels seus companys i companyes.
Dins de la carpeta tenen la següent informació:
MALETA PRODUCTOR@ MUSICAL SISÈ
Els alumnes disposen de 15 dies per preparar el seu projecte.
Després de l’exposició s’obre un torn de preguntes sobre l’exposició.