-
Articles recents
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxiu diari: 20 de gener de 2022
DIA 2: DIJOUS 20 DE GENER #ESCOLAACASA
Bon dia nens i nenes!! Com esteu? Comencem amb energia el segon dia!! Primer de tot, agafeu l’ESCRIVIM i penseu quina frase voleu escriure avui. INNOVAMAT: Continuarem treballant els PARELLS I SENARS. Entreu en el vostre compte d’Innovamat i feu les tasques. … Continua llegint
Publicat dins de ESCOLA A CASA
Deixa un comentari