Arxiu diari: 19 de gener de 2022

DIA 1: DIMECRES, 19 DE GENER #ESCOLAACASA

Bon dia nens i nenes!! Aquests dies estarem a casa, però dimarts que ve ens tornarem a veure!! Ja heu fet l’ESCRIVIM?? Recordeu que aquests dies de confinament no podem oblidar de fer l’Escrivim, agafarem un full i escriurem una … Continua llegint

Publicat dins de ESCOLA A CASA | Deixa un comentari