-
Articles recents
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxiu diari: 19 de gener de 2022
DIA 1: DIMECRES, 19 DE GENER #ESCOLAACASA
Bon dia nens i nenes!! Aquests dies estarem a casa, però dimarts que ve ens tornarem a veure!! Ja heu fet l’ESCRIVIM?? Recordeu que aquests dies de confinament no podem oblidar de fer l’Escrivim, agafarem un full i escriurem una … Continua llegint
Publicat dins de ESCOLA A CASA
Deixa un comentari