-
Articles recents
Comentaris recents
- Anònim en Hola, món!
Arxiu diari: 10 de novembre de 2021
LA “R “
Hola nens i nens! Avui hem après a l´àrea de català que la lletra r es pronuncia de diferents maneres la R dèbil i la R Forta així com la norma ortogràfica per escriure-la correctament. Escolteu amb molta atenció aquest vídeo!!! Petooooons!!!!
Publicat dins de ACTIVITATS DE CLASSE
Deixa un comentari