SANT JORDI 2018

El dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola!

Al mati vam explicar la llegenda i la vam veure a la pantalla digital. A la tarda vam anar al teatre i ens van donar els premis dels jocs florals. A P3, P4, P5 i 1r ens van regalar un conte i un diploma per a tota la classe. A segon van sortir els guanyadors pels rodolins que havíem fet i els hi van regalar una rosa, un llibre i un diploma. Després vam sortir al pati i vam intercanviar els contes que havíem portat de casa, en unes paradetes.

Ens va agradar molt celebrar Sant Jordi!

 Visca els llibres i visca l’amor!

Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.

Ambients [P4-P5A]

Com ja molts deveu saber aquest curs hem introduït al Cicle d’Infantil la metodologia dels Ambients ,que portem a terme les tardes del dimecres. Enguany hem creat quatre ambients, a on barregem alumnes de P4 i P5, que son: Art, Construccions, Ludoteca i Experimentació. La mestra proporciona uns materials que els alumnes manipularan lliurement  tot interaccionant amb els seus companys…

Veieu-ne una mostra!

 

 

     Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.

Sortida Poble Espanyol- LEGO [P4-P5]

El divendres 24 de novembre els alumnes de P4 i P5 vam anar d’excursió al Poble Espanyol. Al arribar vam esmorzar a la plaça principal i tot seguit vam anar a fer unes activitats amb uns monitors i els mestres. Vam construir cases i màquines amb peces de Lego amb la col·laboració de tots. Ens va agradar molt !

Després vam anar a passejar tots junts pels carrers del Poble, i vam visitar el taller del vidre a on uns artesans feien figures de vidre amb uns pals molt llargs. La polç de vidre es convertia amb vidre a l’escalfar-se a altes temperatures en un forn. Ho feien molt bé! Aleshores ens va agafar ja molta gana i vam anar a dinar a l’àrea de pícnic uns entrepans molt bons. En acabat vam jugar una mica i ja se’ns va fer l’hora de tornar als autocars.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!!!

                                             Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.

CASTANYADA 2017! [P3, P4 i P5]

castanyera

EL DILLUNS 30 D’OCTUBRE AL MATÍ ELS ALUMNES D’INFANTIL I CICLE INICIAL HEM FET UN PASTÍS DE LA TARDOR ENTRE TOTS, AMB FRUITS SECS I “NOCILLA”. I A LA TARDA L’HEM MENJAT TOTS JUNTS AL TEATRE, DESPRÉS DE BALLAR LA CANÇÓ DE LA CASTANYERA.TENIEM MOLTA GANA I ENS HA AGRADAT MOLT, I LA CASTANYERA ENS HA FELICITAT!

BONA CASTANYADA A TOTHOM!

otto-gifs

                                 Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.  

Visita al Tecla Sala [P3, P4 i P5]

centre-d-art-tecla-salaBenvolgudes famílies,

El passat dijous 18 de maig vam anar al Centre Cultural Tecla Sala a admirar una exposició de l’artista Jaume Pitarch (Barcelona, 1963). L’exposició porta per títol:  “La pràctica impossibilitat del dejuni”.

Després de contemplar les obres d’art els nens van gaudir molt d’uns tallers pràctics amb peces i caixes.

Podeu veure un petit enllaç a les fotos de la sortida:
– Àlbum de P3 – fent clic aquí!
– Àlbum de P4 – fent clic aquí!
– Àlbum de P5 – fent clic aquí!

Mestres d’Infantil

Sortida a la granja de Palautordera

diseno-de-fondo-de-granja_1196-192El dijous 11 de maig els nens i les nenes de tot el cicle d’Infantil vam anar a “La granja”. Un cop allà… vam veure, tocar i amb molta cura gaudir dels conillets i d’una cabreta.

Una inesperada visita ens va sorprendre: era la fada de la Primavera! Després… vam visitar els diferents animals de la granja: porcs, ànecs, gallines, galls d’indi, estruç, vaques, cavalls, oques… i vam poder entrar dins dels seus espais.

Una volta en carro ens vam donar i un ou d’acomiadament ens vam regalar. Contents i contentes cap a l’escola vam tornar!!!

Podeu fer clic en els següents enllaços per tal d’accedir als diferents reportatges d’aquesta sortida:
Àlbum de P3.
Àlbum de P4.
Àlbum de P5.

Mestres d’Educació Infantil

Grups interactius a P4 – Experiència pilot!

voluntariat3Benvolgudes famílies, bona tarda!

Avui hem introduït una nova metodologia a la nostra escola: ELS GRUPS INTERACTIUS!

En què consisteixen?
Els grups interactius consisteixen en organitzar l’aula de manera que hi hagi petits grups heterogenis d’uns 4 a 6 alumnes que en col·laboració, resolen tasques de classe amb la supervisió d’una persona adulta que està dins el grup. El ritme de treball és alt i a més a més, solidari. La tasca del mestre/a és la coordinació de la classe. La composició d’aquests grups afavoreix la barreja de nivells, de manera que en l’elaboració de les tasques de classe, els alumnes col·laboren en la seva resolució. A més a més, els alumnes reben una atenció molt individualitzada que fa molt rica aquesta activitat.

 🙂  Podeu fer clic aquí per veure un petit reportatge fotogràfic.  🙂 

A continuació us detallem l’activitat:

GRUPS INTERACTIUS ESCOLA PÚBLICA JOSEP JANÉS
CURS: P4 – DATA: 27 d’abril – TUTOR/A: Anna – COL·LABORADORS: Cristina i Jose Angel

OBJECTIUS:
Reconèixer les lletres del propi nom i el seu ordre.
Perfeccionar el traç del propi nom.
Reconèixer i reproduir el nom d’altres companys.

ORGANITZACIÓ:
De 9:15 a 9:30 la tutora explicarà les activitats.
De 9:30 a 10:30 farem les activitats i cada activitat durarà 15 minuts.
Els alumnes estaran organitzats en quatre grups distribuïts per taules i al sentir el so d’una campaneta canviaran de taula.

ACTIVITATS:

1ª ACTIVITAT: (mestra encarregada: Cristina)

  • Configuració del seu nom: retallar les lletres del seu nom que els hi donarà prèviament la mestra i les enganxaran ordenadament en un full , posteriorment el poden copiar a sota o comptar quantes lletres tenen i escriure’n el nombre.
  • Material: fotocòpies de les lletres, tisores, pegament i llapis.

2ª ACTIVITAT: (mestra encarregada: Anna)

  • Configurar diferents noms amb les pissarres magnètiques donant models.
  • Material: pissarres i models plastificats de diferents noms.

3ª ACTIVITAT:(mestre encarregat : Jose Angel)

  • Repassar i escriure el seu nom. Posteriorment es poden dibuixar.
  • Material:llapis,goma i retolador.

4ª ACTIVITAT:(mestra encarregada: Anna)

  • Escriure el seu nom o el nom d’altres nens o amb a les pissarres de retoladors.

Ana