Hola famílies!! Les girafes hem descobert el joc dels pius!!. MIreu que bé ens ho hem passat!!
GEOMETRIA 2018 (P4)
Amb els alumnes de la classe dels dinosaures hem fet una activitat per començar a familiaritzar-nos amb els noms de les figures geomètriques planes ( cercle, quadrat, triangle i rectangle) aprofitant que cada taula es correspon amb una d’aquestes figures.
L’activitat consisteix a repartir les formes per taules ( els mateixos alumnes han fet les associacions) i després fer una composició artística a manera de quadre.
Finalment, com a iniciativa sorgida dels propis alumnes, han fet una classificació per colors i una seriació en cada taula.
Cristina Suñé
P3B 2018-2019
SIEI- AVIONS
Primers dies d’escola 2018 P5-B
ANEM A LA GRANJA!
El dia 14 de maig vam anar a la granja “El Xaragall” a Llinars del Vallès.
Va fer molt bon dia i la muntanya era molt bonica!
Vam veure molt de prop molts animals com l’ovella, la cabra, el porquet, les gallines, el cérvol i vam poder tocar i agafar un conillet!
Oh! I vam poder muntar a sobre d’un poni un a un!
Després de dinar vam jugar molt i ens ho vam passar molt bé!
Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.
SANT JORDI 2018
El dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola!
Al mati vam explicar la llegenda i la vam veure a la pantalla digital. A la tarda vam anar al teatre i ens van donar els premis dels jocs florals. A P3, P4, P5 i 1r ens van regalar un conte i un diploma per a tota la classe. A segon van sortir els guanyadors pels rodolins que havíem fet i els hi van regalar una rosa, un llibre i un diploma. Després vam sortir al pati i vam intercanviar els contes que havíem portat de casa, en unes paradetes.
Ens va agradar molt celebrar Sant Jordi!
Visca els llibres i visca l’amor!
Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.
Ambients [P4-P5A]
Com ja molts deveu saber aquest curs hem introduït al Cicle d’Infantil la metodologia dels Ambients ,que portem a terme les tardes del dimecres. Enguany hem creat quatre ambients, a on barregem alumnes de P4 i P5, que son: Art, Construccions, Ludoteca i Experimentació. La mestra proporciona uns materials que els alumnes manipularan lliurement tot interaccionant amb els seus companys…
Veieu-ne una mostra!
Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.
Els racons de la classe de les Girafes [P5-B]
Sortida Poble Espanyol- LEGO [P4-P5]
El divendres 24 de novembre els alumnes de P4 i P5 vam anar d’excursió al Poble Espanyol. Al arribar vam esmorzar a la plaça principal i tot seguit vam anar a fer unes activitats amb uns monitors i els mestres. Vam construir cases i màquines amb peces de Lego amb la col·laboració de tots. Ens va agradar molt !
Després vam anar a passejar tots junts pels carrers del Poble, i vam visitar el taller del vidre a on uns artesans feien figures de vidre amb uns pals molt llargs. La polç de vidre es convertia amb vidre a l’escalfar-se a altes temperatures en un forn. Ho feien molt bé! Aleshores ens va agafar ja molta gana i vam anar a dinar a l’àrea de pícnic uns entrepans molt bons. En acabat vam jugar una mica i ja se’ns va fer l’hora de tornar als autocars.
Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses!!!
Feu clic a la càmera per veure un petit reportatge fotogràfic.








