Daily Archives: 14 novembre 2011

FOTOS CASTANYADA 2011

Aquí us deixem els enllaços de les fotos de la celebració de la Castanyada a l’escola que va ser el passat 28 d’octubre de 2011.

Al matí hi va haver el repartiment de castanyes: els i les alumnes de Sisè es van disfressar de castanyers i castanyeres i van repartir castanyes torrades per totes les classes de l’escola.

CASTANYADA 2011

A la tarda, tal i com us avançàvem a l’article anterior, vam fer una ballada de danses al pati de l’escola, on també hi van poder assistir tots els pares, mares i familiars que van voler (i poder) venir. Vam estar una mica pendents del temps perquè la pluja va amenaçar tot el dia, però al final, tot i la fresqueta que feia, vam poder ballar amb goig i alegria totes les danses que havíem assajat durant les setmanes prèvies.

DANSES CASTANYADA 2011

Esperem que us hagi agradat força i fins l’any que ve!!