Arxiu de la categoria: General

SORTIDA A BARCELONA PROACTIVA OPEN ARMS per Laura Montero (2E)

Avui els nens i nenes de 2nE han anat a Barcelona al museu marítim de Barcelona i més tard a veure el vaixell de Proactiva Open Arms que és un ONG solidaria que ajuda a rescatar persones al mar Mediterrani. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Campanya recollida de galetes

L’alumnat de 2nB d’ESO de l’Institut Lauro hem fet una recollida de galetes per a l’Associació El XIprer. La durada de l’acció solidària ha durat des del 6 al 24 de novembre, el dilluns 27 un membre de l’asspciació va … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre

El dijous 21 de desembre és dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. En conseqüència tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària. El divendres 22 … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Informació vaga general 8 de novembre de 2017

Benvolgudes famílies, el dimecres 8 de novembre de 2017, l’Intersindical-CSC ha convocat una vaga general a Catalunya i ha rebut el suport del sindicat majoritari del professorat (USTEC-STEs). A l’Institut Lauro una part important del professorat s’adherirà a aquesta vaga. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

La classe guanyadora dels premis Kabua va a Port Aventura

La classe guanyadora dels premis Kabua (3rC del curs 2016/17) va fer efectiu el seu premi amb una sortida a Port Aventura. Ha estat un dia genial!. Hem tornat a viure plegats accions, reaccions i emocions… Gràcies grup!!!! Gràcies companys!!!! … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

INS Lauro per la No Violència i per la Democràcia

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Benvinguda al Lauro! Nou curs 2017-2018!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Comunicat a les famílies. Institut tancat el dia 3 d’octubre

Benvolgudes famílies, L’Institut Lauro condemna enèrgicament la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’Estat per intentar impedir el referèndum de l’1 d’octubre. La comunitat educativa del Lauro expressa la solidaritat i l’afecte a totes les persones … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

En Jordi Orta, director del Lauro, s’adhereix al Comunicat de les direccions de secundària del Maresme-Vallès Oriental

Jo, Jordi Orta Olivares, com a director de l’Institut Lauro, m’adhereixo al Comunicat conjunt de la majoria de directors i directores de secundària del Maresme-Vallès Oriental per mostrar el nostre desacord amb els fets que s’han produït últimament a Catalunya. … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Inici del Curs 2017-2018

Benvolguts/des, us recordem que l’inici de les classes del curs 2017-2018 serà dimarts 12 de setembre de 2017, a les 9.00h. L’horari de dimarts 12 de setembre serà de 9.00h a 13.30h i l’horari de dimecres 13 de setembre serà … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari