Dj 03/03: cançó anglès 2011

Ja hem seleccionat la cançó en anglès del 2011:

1. Escoltarem a l’entrada la cançó més votada que és:

Someone Like You, Adele amb 98 punts

2. A la sortida escoltarem la segona més votada:

I’m sexy and i know it, LIMFAO amb 96 punts

3. La cançó que no escoltarem a l’institut és:

Born This Way, Lady Gaga amb 90 punts

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *