Preinscripció ESO curs 2014-2015

El procés de preinscripció per els ensenyaments d’ESO està obert des de avui dia 11 fins al proper divendres 21 de març.

Trobareu la sol·licitud de preinscripció a la secretaria del centre, en aquest enllaç i també a la web del Departament d’Ensenyament.

També trobareu tota l’informació sobre el procés de preinscripció i matricula, documentació per aportar amb la preinscripció, calendari, … en aquest enllaç.

Us recordem que l’horari de la secretaria del centre és:

dilluns a divendres de 9.00 a 12.00 hores

dimecres de 16.00 a 17.30 hores

Matrícula ESO INS La Mar de la Frau 2013-2014

MATRÍCULA D’ ESO PER AL CURS 2013/2014

Alumnes nouvinguts de 1r

Data: del 10 al 14 de juny

Alumnes nouvinguts de 2n, 3r i 4t

Data: del 25 al 27 de juny

Alumnes del centre de 2n, 3r, 4t i repetidors de 1r

Data: del 17 al 21 al de juny

Horari: de 9.00 a 12.00 i dimecres de 16.00 a 17.30

Els documents que us cal portar a secretaria són els que teniu a continuació (enllaços). Els podeu imprimir o recollir al centre

Si els imprimiu, per evitar errades d’impressió, primer cal baixar els documents al vostre ordinador i obrir-lo amb el WORD.

Aquest és l’ enllaç als documents

Feina estiu 2012, guia estudi i suggeriments feina estiu

Activitats i suggeriments per a treballar a l’estiu 2012:

actualització: 13-de juny de 2012

Estimats alumnes (i pares),

ja ha arribat el merescut descans per a l’estiu!!! És temps de descansar, sortir amb la família i amics i gaudir de totes aquelles coses que pels motius que sigui no ha estat possible realitzar al llarg d’aquest any a La Mar de la Frau.

Si els vostres esforços durant el curs no han tingut com a recompensa aprovar alguna assignatura, recordeu que amb l’atenció adequada segur que ho aconseguireu. Com sabeu, els dies 4 i 5 de setembre es realitzaran les proves extraordinàries per valorar les matèries no superades.

Tan si sou dels que ho heu aprovat tot o dels que en teniu pendent alguna, a continuació us donem uns enllaços amb la relació de les tasques que haureu de realitzar per tal d’aconseguir recuperar-la/les al setembre o per repassar i millorar les vostres habilitats i competències.

1- GENERALS:

Com accedir a les guies?

• Si llegiu aquest document des de un suport digital: amb els enllaços que teniu a continuació
  • O si llegiu aquest document en fomat paper: :
    1. a partir de la web del centre trobareu un espai dintre de la secció CENTRE l’apartat de  “INFORMACIONS SECRETARIA” (a l’esquerra de la web) on molts departaments us adrecen a webs pròpies i on us guien per saber què fer a cada matèria.
    2. Amb el document que acompanya aquest i que és específic per cada curs.

Que trobarem a les guies?

• Orientacions per saber què fer per recuperar al setembre les matèries pendents.
  • Com podem reforçar les matèries que cal millorar per assegurar un bon començament de curs 2012-2013
  • Altres tasques i activitats que poden anar bé per reforçar les vostres competències amb els ordinadors i amb la lectura.

Si us plau, entreu-hi:

2-Enllaços específics per cursos:

1r ESO 2n ESO 3r ESO 4t ESO 1r BAt

A més a més, al següent enllaç teniu una taula d’enllaços organitzada per departaments ,on  us adrecen als seus documents per orientar-vos a:

3- Calendari proves de recuperació extraordinàries de setembre.

Junt amb el butlletí de notes finals us donem el calendari previst per a les proves dels dies 4 i 5 de setembre

BON ESTIU!

Preinscripció ESO Curs 2012-2013

Aquí trobareu tota l’informació necessària per fer la preinscripció d’ESO al nostre institut.

També trobareu en aquest enllaç la sol·licitud de preinscripció.

Us recordem que el termini per presentar la preinscripció es del 19 al 30 de març i l’horari d’atenció al públic es de dilluns a divendres de 10 a 13 hores i dimarts de 16 a 17.30 hores.

Properament penjarem l’informació i el documents per la matricula, que us recordem serà per 1r d’ESO del 4 al 8 de juny i per 2n, 3r i 4t d’ESO del 25 al 29 de juny.

Calendari inici curs 2011-2012 i nou material per ESO

Aquí teniu una còpia de la carta que amb data 12-7-11 se us fa arribar a totes les famílies dels centre. Hi trobareu:

• Calendari d’inici de curs 2011-2012
  • Calendari de festius del curs
  • IMPORTANT: referències dels quaderns de suport als llibres digitals. No hi eren inclosos al llistat de matrícula.

NOTA:  Les matèries de batxillerat que no han especificat llibre de text ho faran a inici de curs . En tot cas, quan el professorat que s’incorpori ho hagi decidit ho publicarem en aquest web d’immediat.

Bon estiu