Projecte Les Formigues: Explorem l’hort en busca de formigues

Hola famílies!

Els nens i les nenes de P4 ens endinsem en el Projecte d’aquest tercer trimestre:“Les Formigues” amb moltes ganes!

Vam escollir el tema a partir de votacions, va ser el tema que ens interessava més conèixer… i ara que estem a l’estació de la primavera, quin millor moment per fer-ho!

La pregunta inicial del projecte va ser: Per què les formigues viuen en un formiguer sota terra?. Tots ells/es van tenir idees molt curioses que han desencadenat en una sèrie d’activitats que anirem plantejant aquest temps que ens queda de curs.

Per començar, avui hem anat a observar formigues a l’hort de l’escola. Amb l’ajuda de lupes i un pot de lupa d’una companya, hem fet petits grups i hem explorat l’hort. Després hem vist diversos contes i llibres d’insectes d’allò més interessants!

Seguirem investigant… fins aviat!

Per poder veure totes les fotos, cliqueu aquí!