LES EMOCIONS

Els lleons i les lleones de P3 estem treballant les emocions a l’aula.

Hem començat coneixent les 3 emocions bàsiques: ALEGRIA (content/a), TRISTESA (trist/a) i IRA (enfadat/ada). A partir d’aquí estem fent diferents jocs i activitats com la de: “Com ens sentim quan…”, a la qual la mestra explica una situació propera pels infants i l’alumne ha de situar-se en l’emoció que sent quan li passa això.

També estem fent una altra anomenada: “Com em sento?” en la que els alumnes han de col·locar la seva foto a l’emoció que senten en aquell moment.

Gràcies a totes aquestes activitats identifiquem les pròpies emocions, aprenem a expressar-les de manera adequada i ens adonem que davant d’una mateixa situació les persones poden sentir emocions diferents.

Cliqueu AQUÍ per veure totes les fotos.

Aquest article ha estat publicat en GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.